Notices
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: Generelt

1. #11 Default  
    Jeg har aldri skjønt hvorfor folk mener jenter er så flinke til å multitaske. Det er helt motsatt for meg - når jeg konsentrerer meg om noe zoner jeg helt inn i det og enser ikke verden rundt meg i det hele tatt. Jeg kan multitaske om jeg må, men føler ikke at det er noe iboende talent i meg. Gutter er sikkert akkurat like flinke, de bare gidder ikke
    "Enemy fighters at two o'clock!" "Roger. What should I do until then?"
    Reply With Quote  

2. #12 Default  
    Quote Originally Posted by Terrhu View Post
    Jeg har aldri skjønt hvorfor folk mener jenter er så flinke til å multitaske. Det er helt motsatt for meg - når jeg konsentrerer meg om noe zoner jeg helt inn i det og enser ikke verden rundt meg i det hele tatt. Jeg kan multitaske om jeg må, men føler ikke at det er noe iboende talent i meg. Gutter er sikkert akkurat like flinke, de bare gidder ikke
    Det kan godt stemme, men som du ser, så er det ikke alltid at vi er like flinke til det. Når det gjelder å snakke om masse forskjellig på en gang, så er det fantastisk for jenter(synes nå jeg), men det å spille og snakke....no way om det går.
    Reply With Quote  

3. #13 Default :D 
    Jaa, Den var bra ^^ Det skal jeg huske på!
    Reply With Quote  

4. #14 Default Hmm 
    Jeg synes kanskje at vi burde rekrutere flere jenter til Coldforged. Kjenner dere noen?
    Reply With Quote